Jun 28, 2010

pengepit yg tersepit

13 Jun 2010
Kelana Jaya

- ieja kwn kb masa kat MAREF dulu, kitorg agak close sbb kitorg 2 org je pompuan kat opis tu...so ieja minta tlg jd pengapit time dia kawen..boleh..demi kwn...
- kb smapai shah alam jam 6 pg subuh syafie'...lepas subuh, tdo jap..jam 10 pg kb bangun...siap2 gerak g umah kemantin...jam 11 lebih kb smpi...direction pun salah..takpe sabar..x de hal... demi kwn2...
-smpi umah dia, mak andam x kasi masuk...ha mati kutu...x de kawan langsung, tp mulut ramah..borak2 ngan cousin dia..naseb leh ngam...
- jam 2.30 baru nk sanding..aku lapar ok..takpa demi kwn2....huwaaa
- camera tertinggal...x de sekeping pun gmbr ngan ieja...
- pendek kata, keje aku aritu kipas2, lap2 muka ieja...pastu ieja g mkn beradab...aku g beradap makanan kat khemah lain..salam ieja terus balik...senang gile keje...nk borak pun x sempat, ingat dtg awal leh gak borak eemmm x de rezeki....
- tgk gmbr ni...gila kedek_ut tul photographer..amik la gmbr aku skali..pesalahnya...baju lawo aku pun x nampak...nampak benang2 je..ntah pape...demi kwn2.....



chupppp!!! tgh aku taip blog ni, tetiba ieja text:

Ieja

kb kiter raser bersalah..gler awk lik cam2..

kiter carik2 awk tau2 dah li..

lik..

awk mkn x?

Ieja

dah last 2 org cari awk gak...nak bergambar....

utk ieja: (if awak terbaca entry ni..)

ieja, takpe sy paham awak bz aritu...sorry if ade terkurang apa2...nnt kita jmp, kita amik gmbr byk2 eh..sy doakan awak n azrie kekal bahagia, sentiasa dlm lindunganNya....


No comments:

Post a Comment