Jun 2, 2010

kisah kueytew cina muslim

alkisah di suatu ptg yg permai......
kaybee berchatting ngan si apexi...

a: jom minum...
k: x leh..aku kat uni lg...pas maghrib br sampai umah...
a: mana de org keje ptg2 ni
k: ade...aku le orgnya..
a: mkn malam?
k: x de hal
a: aku dgr citer kat bwh umah ko ada kedai baru...cina muslim
k: wahhh aku tatau plak...tp kueyteowtomyam Molek sedap...jom
a: ala..cina muslim la...
k: ok2 nnt aku roger yg lain...chupp!! kat lorong mana?
a: ntah...cuba ko cr..hehe
k: ok, nnt aku btau chah...aku sampai s.a aku msg ko
a: oraity....


after maghrib:

k: chah, jom cr kedai cina muslim tu...
c: jom...awak da call diorg?
k: dah....japg diorg sampai....


maka, berjalanlah kay bee ngan chah mencari kedai cina muslim...huh x jmp...x de pun...pandai je si apexi ni...huhuh...

last2 kitorg makan je kat Restoran Selaseh...mkn kueyteow goreng singapore n kueyteow tomyam...huhu yg tomyam tu x sedap...yg singapore tu sedap...ahaha...

hasil dr discussion time diner mlm tu, kb n apex decide nk buat xtvt lg utk thn depan...Gua Tempurung + Pulau Perhentian....yeayyyy...calling for next year xtvt geng.....yippie...tunggu yea, kb nak search quotation..... ;-)

No comments:

Post a Comment